سوالات متداول

تعدادی از پرسش‌های متداول شما عزیزان پیرامون محصولات «شهرداک» به همراه پاسخ در ادامه آورده‌شده‌ است.

آیا برای خرید از سایت شهرداک حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، برای خرید فایل مورد نظر از سایت شهرداک، اجباری به عضویت و ورود به سایت نیست. اما توجه داشته باشید که ایمیل خود را به درستی وارد نمایید تا لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال گردد.

آیا امکان خرید به صورت تلفنی هم وجود دارد؟
خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی هم وجود ندارد.تمامی مراحل خرید و پرداخت از طریق سایت می باشد.

من سفارش خود را ثبت کرده ام ولی هنوز تأییدی دریافت نکرده ام. مشکل از کجاست؟
ممکن است سفارش شما هنوز تکمیل نشده باشد و آیتم های آن هنوز در سبد خرید موجود باشد، اگر اینگونه بود باید سفارش خود را تکمیل کنید تا آیتم ها از سبد خرید خارج شوند. اگر آیتمی در سبد خرید نیافتید، به احتمال زیاد سفارش شما با موفقیت ثبت شده اما ممکن است ایمیل و شماره موبایل خود را صحیح وارد نکرده اید. اگر شماره موبایل هم صحیح است، قسمت اسپم های ایمیل خود را نیز چک کنید. اگر باز هم از ثبت شدن سفارش خود مطمئن نیستید، با ما تماس بگیرید.

آیا شما بر روی محصولات خود، مالیات بر ارزش افزوده هم دریافت می کنید؟
کلیه قیمت های نمایش داده شده در سایت، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و شما مبلغ بیشتری بابت مالیات پرداخت نخواهید کرد.

چگونه می‏‌توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت «شهرداک» ،‌ هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. چنانچه مبلغی از حساب شما کسر گردیده، ولی به حساب سایت واریز نشده باشد سفارش نهایی نمی شود. لذا شما باید طی تماس تلفنی این موضوع را به شهرداک اطلاع دهید. اگر مشکل حل نشد، باید 72 ساعت صبر نموده و اگر طی این مدت وجه واریزی از سوی بانک مسترد نگردید، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و نسبت به رفع مغایرت اقدام نمایید. در تمام این مراحل «شهرداک» در کنار شما خواهد بود.